Teljes cikk: Kreatív Online - Yepp: itt az Adatforradalom! (kreativ.hu)
A Yettel egy itthon egyedülálló, innovatív digitális előfizetést dobott piacra, a bevezető kampányt pedig a márka kreatív platformján belül ismert magyar véleményvezérekkel közösen alakították ki, hogy minél jobban megfeleljen a célcsoport igényeinek és elvárásainak.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken?
A Yettel forradalmi termékbevezetésre fókuszáló új nyári kampánya július 11-től a nyár végéig fut minden digitális touchpointon és pár releváns és meghökkentő aktivitáson keresztül.
Kampánycél
A Yettel folyamatos ügyfélközpontú újításokkal teszi egyszerűbbé jelenlegi és leendő előfizetői életét, hiszen ahogy a frissen bevezetetett márka szlogen is hangsúlyozza, náluk minden velük kezdődik. Ezt a célt és szemléletmódot szem előtt tartva ezúttal egy olyan forradalmi előfizetéssel rukkoltak elő, amit a magyar telco szektorban teljesen egyedülálló.
“Napjainkban jelentősen megváltoztak a felhasználói szokások, korlátlan adattal már szinte minden elintézhető és elérhető. Az emberek az egyszerű és a kényelmes, de gyors, rugalmas, digitális megoldásokat keresik a mindennapokban. A Yepp ezeket az igényeket elégíti ki egyszerre. Magyarország legfrissebb digitális telco márkájaként mi ezt nagyon fontos mérföldkőnek tekintjük a teljes digitalizáció felé vezető úton. Az új szolgáltatásunkkal szeretnénk változtatni a megszokott telco kereteken, izgalmasabb ajánlatokat és kommunikációt hozni erre a megszokásokon alapuló piacra és valóban releváns ajánlatokkal jelentkezni.” – mondta Kovács András Péter, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
A kampány fő üzenete
A Yettel elhozza az Adatforradalmat, egy olyan korszakalkotó digitális előfizetéssel, amivel az ügyfelek búcsút mondhatnak a korlátoknak, a kötöttségeknek, és teljesen az appon keresztül intézhetik ügyeiket.
Kreatív koncepció
“Hiszünk benne, hogy a Yepp alapjaiban fogja megváltoztatni a tarifák és a telekommunikáció eddigi megszokott világát. Ugyanis ennek az előfizetésnek nincs hűségideje, az ügyfél pedig bárhol, bármikor egyszerűen lemondhatja vagy aktiválhatja a Yettel applikációban. Az adatkeret belföldön korlátlan, nincs rajta sebességkorlát, illetve az EU-ban és az EU 1. díjzónájának országaiban is használható 50 GB-ig. Az előfizetés ára pedig meglehetősen kedvező, a könnyen megfizethető kategóriába tartozik.” – mondta Bölöni Olga, a Yettel márkakommunikációs csoportvezetője.
“A koncepció alapját az előfizetés maga adta, amit teljes mértékben a felhasználói igényekre építettünk. Az új szolgáltatáshoz összefoglalóan az Adatforradalmat, mint erőteljes kifejezést és kézenfekvő gondolatot választottuk, amely úgy gondoltuk legjobban passzol a márkacéljainkhoz is. A Yepp segítségével ugyanis mostantól búcsút mondhatunk a kötöttségeknek és digitális korlátoknak.” – fűzte hozzá Major Ádám, a Yettel márkakommunikációs menedzsere.
“Mivel ez egy forradalmi előfizetés, ezért egy forradalmi bevezető kampány is dukál mellé, ami az Adatforradalom névre hallgat. Szerettünk volna egy minden eddiginél őszintébb ,,nem reklámos” kampányt összehozni. Ehhez pedig olyan forradalmi, autentikus arcokat kerestünk, akik a saját területükön valami maradandót alkottak, és általuk tudunk eljutni azokhoz az emberekhez, akik leginkább a vágynak erre a változásra. Így esett a választás Pumped Gabóra, Körcsönyei Pollára, Tóth Dorottyára és FruMyLens-re. A 4 véleményvezér a termék által garantált digitális szabadságot mutatja be a saját követői bázisának, akik jól elhatárolható célközönséget alkotnak, mint például a gamerek vagy a digitális nomádok. Ezek a véleményvezérek social csatornáikon és digitális felületeken hitelesen mutatják meg, hogy az általuk képviselt célcsoportnak milyen előnyökkel járhat a Yepp.” – mesélte Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.
“A számos Social tartalmon kívül összesen 4 bumpert, 4 prerollt és 1 manifesto filmet forgattunk, ahol a 4 véleményvezérünk a legforradalmibb tekintetüket felvéve, forradalmi arcfestéssel (természetesen Yettel lime színben) buzdítják a követőiket, hogy csatlakozzanak az Adatforradalomhoz.” – mondta Kusicza Bence, a Yettel junior marketingkommunikációs menedzsere.