Téged keresünk, ha a magyar piac egyik vezető telekommunikációs vállalatánál szeretnél dolgozni azért, hogy ügyfeleink partnerei lehessünk a digitális világban. Tedd meg az első lépést, hozd inspiráló ötleteidet és légy az összetartó és kreatív csapatunk tagja!
Légy kíváncsi, vállalj felelősséget, végezd szenvedéllyel a munkádat és nyiss a fejlődésre! Érjük el közösen céljainkat, hiszen Yettelesként úgy inspirálhatsz valódi változást, hogy közben önmagad lehetsz. Kik vagyunk mi? Több mint 1800 kolléga, közel 100 lokáción országszerte, egy nagy csapatként, korlátlan élményekkel. Szívünk lime színben dobog, és a Yettel lehetőséget ad nekünk arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat.
Csatlakozz a Yettel Magyarországhoz mint
Commission Manager,
és legyél velünk önmagad, légy hatással a világra.
Készen állsz egy izgalmas szakmai kalandra, amely a pénzügy, a stratégia és az értékesítés dinamikus világát ötvözi? Ne keress tovább - egy izgalmas lehetőség vár rád Commission Managerként innovatív csapatunkban!
Képzelj el egy olyan munkahelyet, ahol a szakértelmed nemcsak értékelik, hanem ünneplik is, ahol minden eredmény a személyes és szakmai fejlődésed ugródeszkája lesz. Csapatunkban vezetheted a motort, amely az értékesítési csapatunkat hajtja, jutalékrendszeren keresztül járulhatsz hozzá a vállalati stratégiák megvalósításához.
Ezekben a feladatokban számítunk Rád:
- A jutaléklogikák megalkotásában való aktív részvétel – találd meg a célnak leginkább megfelelő KPI-okat, vedd ki a részed a döntési anyagok és különböző elemzések elkészítéséből, tartsd a kapcsolatot a vállalat különböző részlegeivel.
- Az értékesítési ösztönzők és versenyek teljeskörű menedzsmentje a tiéd lesz, az igény felmerülésétől a bevezetésen át a visszamérésig.
- Rendszeres feladataid közé fog tartozni a heti és havi jutalék- és ösztönzőelszámolások készítése, ellenőrzése.
- Különböző üzleti projektekben számítunk az aktív részvételedre, ahol lehetőséged lesz stakeholder menedzsment készségeidet fejleszteni.
- A rendszeres és projektfeladataid mellett ad-hoc jutalékreleváns elemzések, riportok készítésével kacsinthatsz ki a megszokottból.
Téged várunk a csapatunkba, ha rendelkezel:
- főiskolai vagy egyetemi diplomával rendelkezel,
- van legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalatod (telekommunikációs tapasztalat előnyt jelet),
- kiemelkedő elemző és problémamegoldó képességedet nem félsz használni,
- proaktív és rendszerszemléletben való gondolkodás jellemez,
- az átfogó kép megértése mellett nem veszel el a részletekben sem,
- kiváló kapcsolatteremtési és együttműködési készséged van,
- haladó szinten ismered az MS Office alkalmazásokat.
Fedezd fel a Yettel nyújtotta lehetőségeket!
#FlexibleWorking: A rugalmas munkavégzést biztosítva pénteken mindannyian otthonról dolgozunk. Kedden, szerdán és csütörtökön a természetközeli és innovatív Yettel Házban, illetve nyáron a Garden office-ban. Hétfőnként, ha a projektjeink vagy feladataink ezt kívánják meg, lehetőségünk van a Yettel Házban dolgozni, de akár otthonról is.
#Health: Kollektív élet- és egészségbiztosítást, apasági szabit, dietetikus és személyi edző támogatást biztosítunk kollégáink számára. Irodai edzőtermünk és szaunáink a hét három napján várják munkatársainkat!
#Technology: Az természetes, hogy céges okostelefont kapsz korlátlan nettel, sőt, családtagjaidnak és barátaidnak is kedvezményes tarifát kínálunk.
#LifelongLearning: A tanulásra és a személyes fejlődésre nagy hangsúlyt helyezünk; éves Learning Day rendezvényünket a kollégák fejlesztésére és inspirálására hoztuk létre. A 40 órás kihívásunkban arra ösztönözzük kollégáinkat, hogy évente legalább ennyi időt fordítsanak új készségek elsajátítására.
#YettelHQ: Törökbálinti központunk az ország egyik legkorszerűbb irodaháza, amely panoráma terasszal, külső sportpályával és alternatív kerti irodával is rendelkezik.
Kedvet kaptál?
Kérjük, küldd el jelentkezésed és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot. A jelentkezési folyamattal kapcsolatban és további részletekért keresd fel karrier oldalunkat! Addig is kövess minket a legjobb Yettel pillanatokért a Instagramon és a LinkedInen.