Customer solutions representative
Customer solutions representative
Feladatok
- Ügyfélmegkeresések kezelése, problémák azonosítása és hatékony megoldása üzleti rendszerekkel és alkalmazásokkal kapcsolatban.
- Belső és külső ügyfelek, valamint viszonteladók támogatása az értékesítési folyamat teljes életciklusa során (pre-sales, post-sales és szolgáltatásnyújtás).
- Szoros együttműködés a helyszíni mérnökökkel és hivatalos szervizpartnerekkel a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében.
- Több párhuzamosan futó projekt és ügyfélmegkeresés egyidejű kezelése, feladatok hatékony priorizálása.
- Proaktív ügyfélkapcsolat-kezelés és problémamegoldás a pozitív ügyfélélmény biztosítása érdekében.
- Beérkező megkeresések nyomon követése és dokumentálása a Salesforce rendszerben.
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat
- Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Készségek:
- Önálló problémamegoldás és döntéshozatal.
- Több párhuzamos feladat és projekt kezelése.
- Magas szintű szakmai és technikai ismeretek.
- Erős kommunikációs és ügyfélkezelési készség.
- Salesforce vagy más CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk
- Home office
- Cafetéria