Customer solutions representative - Adecco Hungary
Jelentkezz külső felületen

Customer solutions representative

Közzétéve 2025. 03. 10. | Lejár 2025. 03. 31.

Munkaköri leírás



Customer solutions representative


Customer solutions representative
 
Feladatok
  • Ügyfélmegkeresések kezelése, problémák azonosítása és hatékony megoldása üzleti rendszerekkel és alkalmazásokkal kapcsolatban.
  • Belső és külső ügyfelek, valamint viszonteladók támogatása az értékesítési folyamat teljes életciklusa során (pre-sales, post-sales és szolgáltatásnyújtás).
  • Szoros együttműködés a helyszíni mérnökökkel és hivatalos szervizpartnerekkel a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében.
  • Több párhuzamosan futó projekt és ügyfélmegkeresés egyidejű kezelése, feladatok hatékony priorizálása.
  • Proaktív ügyfélkapcsolat-kezelés és problémamegoldás a pozitív ügyfélélmény biztosítása érdekében.
  • Beérkező megkeresések nyomon követése és dokumentálása a Salesforce rendszerben.

Elvárások
  • Középfokú végzettség 
  • Minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat 
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Készségek:
    • Önálló problémamegoldás és döntéshozatal.
    • Több párhuzamos feladat és projekt kezelése.
    • Magas szintű szakmai és technikai ismeretek.
    • Erős kommunikációs és ügyfélkezelési készség.
    • Salesforce vagy más CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent.


Előnyt jelent
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk
  • Home office
  • Cafetéria

Adecco Hungary

Adecco Hungary

95 aktív hirdetés

3.79

14 értékelés

Karrierlehetőségek

Fizetési csomag

Munka és magánélet egyensúlya

Menedzsment

Folyamatok és cégértékek

A munkakör kritériumai

A munka típusa Teljes-munkaidő
Városok Budapest, Budapest, Hungary