Data és kutatási tool menedzser
Data és kutatási tool menedzser
Feladatok:
- Offline és online média hatékonysági elemzések támogatása adatelemzési, médiakutatási és adatbányászati feladatokkal iparági közönmérés szoftverek használatával
- Médiakutatási háttér elemzések készítése mindennemű média és digitális metrikák, módszertanok és alapfogalmak ismeretében
- Háttéranyagok, elemzések előkészítése a kommunikáció, reklám és média világából primer és szekunder adatok, valamint desk research módszerekkel
- Közönségmérés és médiakutatási szoftverek folyamatos használata, advanced felhasználói szinten, a különböző modulok és módszertanok ismerete, oktatási rendszerbe való integrálása
- A hazai médiapiac, valamint a kommunikációs szektort érintő kutatások folyamatos vizsgálata, összefoglalók készítése egyedi témakör mentén
- Fogyasztói szegmentációk készítése, az egyes termékek, kampányok eredményeinek elemzése, potenciális célközönség szegmentálása
- A vezető napi munkájának támogatása stratégia, médiakutatás, reputáció és szervezetfejlesztés témaköreiben
- Szakmai előrehaladáshoz szükséges optimális ütemterv és határidők kijelölése, mentoring és szakmai fejlődéshez szükséges kérések megfogalmazása
Elvárások:
- Minimum 2-3 éves tapasztalat piacelemző, médiakutató, business analyst vagy médiatervező/vásárló munkakörben
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Média és kommunikációs analitikus nyelvezet, metrikák, KPI-ok, definíciók ismerete
- Szövegértés, szintetizáló és adatvizualizációs készség - az adatok, eredmények megfelelő átadásához
- Analitikus gondolkodásmód, elemzőkészség
- Önálló munkavégzést, valamint az elemzői munkához tartozó elengedtethetetlen pontos, precíz munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
Juttatások:
- Versenyképes bérezés
- MBH SZÉP kártya, Medicover egészségbiztosítás
- Munkába járás támogatás
- 13. havi fizetés
- Home office lehetőség
- Gyerek- és kutyabarát munkahely
- Pörgős, laza, ugyanakkor elhivatott csapat
- Szép környezet Budapesten a II. kerületben