Irodai adminisztrátor
Kávékapszulák és kávégépek nemzetközi kereskedelmével foglalkozó partnercégünk bővíti győri irodáját és új kollégát keres IRODAI ADMINISZTRÁTOR pozícióba.
Amit kínálunk:
- Egy friss, feltörekvő magyarországi projekt nemzetközi háttérrel
- Főállású munkaviszonyt irodai munkaidővel
- Korrekt bérezést, motiváló környezetet
- Fejlődési és előrelépési lehetőséget
Az állás betöltéséhez szükséges kompetenciák:
- Kommunikációképes német nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office ismeretek, különösképp MS Excel
- Megbízható, precíz munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány és autó (Győr melletti irodába)
Feladatok:
- Adatok felvezetése MS Excel táblázatokba és a vállalatirányítási rendszerbe
- Könyvelést előkészítő feladatok
- Dokumentumok scannelése, rendszerezése
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés
- Kapcsolattartás külföldi irodákkal, logisztikai partnerekkel
- Egyéb adminisztratív és szervezést igénylő teendők
Munkavégzés helye: Győr külterület
Amennyiben érdekel állásajánlatunk kattints a „jelentkezz” linkre és add meg elérhetőségeidet. További információkért hívd Danit a +36 30 369 8073-as telefonszámon. A leggyorsabb elbírálás érdekében kérlek, hogy magyar és német nyelvű önéletrajzot is csatolj a pályázatodhoz!