Téged keresünk, ha a magyar piac egyik vezető telekommunikációs vállalatánál szeretnél dolgozni azért, hogy ügyfeleink partnerei lehessünk a digitális világban. Tedd meg az első lépést, hozd inspiráló ötleteidet és légy az összetartó és kreatív csapatunk tagja!
Légy kíváncsi, vállalj felelősséget, végezd szenvedéllyel a munkádat és nyiss a fejlődésre! Érjük el közösen céljainkat, hiszen Yettelesként úgy inspirálhatsz valódi változást, hogy közben önmagad lehetsz. Kik vagyunk mi? Több mint 1800 kolléga, közel 100 lokáción országszerte, egy nagy csapatként, korlátlan élményekkel. Szívünk lime színben dobog, és a Yettel lehetőséget ad nekünk arra, hogy megvalósítsuk az álmainkat.
Csatlakozz a Yettel Magyarországhoz mint
Junior Internal Auditor,
és legyél velünk önmagad, légy hatással a világra.
Ezekben a feladatokban számítunk Rád:
- Segítségnyújtás a Yettel Sub-Group Internal Auditor vezetőjének átfogó és rugalmas kockázatalapú belső ellenőrzési terv elkészítésében
- Segítségnyújtás a következők végrehajtásában: auditok tervezése, auditok végrehajtása, jelentéskészítés és nyomon követés a belső kontrollrendszerek megfelelésének és eredményességének értékelése érdekében
- Biztosítani kell az IIA által kihirdetett Nemzetközi Szakmai Gyakorlati Keretrendszernek, valamint a vonatkozó belső ellenőrzést szabályozó dokumentumoknak (pl. IA charta, IA kézikönyv, útmutatók stb.) való megfelelést.
- Az audit megfigyelések felülvizsgálata és megbeszélése a felelős folyamatvezetőkkel/tulajdonosokkal
- Segítségnyújtás audit és tanácsadási szolgáltatásokban a szervezet működésének javítása és a költségek optimalizálása érdekében
- Segítségnyújtás a hatásvizsgálati tevékenységekre vonatkozó időszakos jelentések elkészítésében
- Az eltérések rögzítése, és a vezetőséggel egyeztetett kárelhárítási intézkedések nyomon követése, beleértve az auditori munka bevitelét és dokumentálását az MK Pentanába
Téged várunk a csapatunkba, ha rendelkezel:
- Főiskolai / Egyetemi diploma (Bachelor) informatikai, üzleti adminisztrációs / könyvvizsgálati, számviteli, pénzügyi vagy releváns végzettséggel;
- 1-3 év releváns munkatapasztalattal az alábbi területek közül egy vagy több területen: belső/külső audit, kockázatkezelés, üzleti folyamatmenedzsment;
- Érted az üzleti folyamatokat, és érdeklődsz az agilis menedzsment iránt;
- Szívesen dolgozol adatokkal és végzel elemzéseket;
- Jól ismered a számviteli és pénzügyi gyakorlatot;
- Könnyen megy a munkavégzés az Excel / Access segítségével;
- Folyékony magyar és angol nyelvtudásod van.
Fedezd fel a Yettel nyújtotta lehetőségeket!
#FlexibleWorking: A rugalmas munkavégzést biztosítva pénteken mindannyian otthonról dolgozunk. Kedden, szerdán és csütörtökön a természetközeli és innovatív Yettel Házban, illetve nyáron a Garden office-ban. Hétfőnként, ha a projektjeink vagy feladataink ezt kívánják meg, lehetőségünk van a Yettel Házban dolgozni, de akár otthonról is.
#Health: Kollektív élet- és egészségbiztosítást, apasági szabit, dietetikus és személyi edző támogatást biztosítunk kollégáink számára. Irodai edzőtermünk és szaunáink a hét három napján várják munkatársainkat!
#Technology: Az természetes, hogy céges okostelefont kapsz korlátlan nettel, sőt, családtagjaidnak és barátaidnak is kedvezményes tarifát kínálunk.
#LifelongLearning: A tanulásra és a személyes fejlődésre nagy hangsúlyt helyezünk; éves Learning Day rendezvényünket a kollégák fejlesztésére és inspirálására hoztuk létre. A 40 órás kihívásunkban arra ösztönözzük kollégáinkat, hogy évente legalább ennyi időt fordítsanak új készségek elsajátítására.
#YettelHQ: Törökbálinti központunk az ország egyik legkorszerűbb irodaháza, amely panoráma terasszal, külső sportpályával és alternatív kerti irodával is rendelkezik.
Kedvet kaptál?
Kérjük, küldd el jelentkezésed és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot. A jelentkezési folyamattal kapcsolatban és további részletekért keresd fel karrier oldalunkat! Addig is kövess minket a legjobb Yettel pillanatokért a Instagramon és a LinkedInen.