Regional HR Administrator Analyst
Az Adecco Group, a világ vezető HR-megoldásokkal foglalkozó cége keres
Regional HR Administration Analyst
munkatársat budapesti partnerének.
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Éves bónusz
- Cafeteria
- Rugalmas Home Office lehetőség
- SZÉP-Kártya
- Magán egészségügyi biztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Rezsitámogatás
- Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
- Plusz szabadságok
- Rugalmas, családbarát munkahely
- Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
- Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek
Mit fogsz csinálni?
Regionális feladatok - Közép-Európa (HU, BG, CZ, RO és GR):
- A csoport és a CIB (Corporate & Investment Banking) eljárásainak betartása, regionális szintű koordináció, felügyelet és konzultáció helyi szinten
- Összevont vélemény a HR-rel kapcsolatos ajánlásokról, korrekciós terv kidolgozása, az ajánlások időben történő lezárásának biztosítása
- Az alkalmazottak puha és/vagy kemény dokumentumainak kezelése az alkalmazottak életciklusa tekintetében: onboarding, áthelyezés és kilépés
- Kötelező képzések ellenőrzése és nyomon követése regionális szinten
- Belső eljárások kezelése és frissítése - annak biztosítása, hogy a helyi, regionális és csoportszintű eljárások a regionális országokban működjenek, és az ütemtervnek megfelelően frissítve legyenek
- Közreműködik és alkalmazza a GDPR követelményeit és gyakorlatát: Személyes adatok védelmével kapcsolatos adminisztráció, koordináció és az információk konszolidálása regionális szinten
- A különböző HR-rel kapcsolatos rendszeres ellenőrzések végrehajtása és adminisztrációja
Helyi feladatok - Magyarország:
- Újonnan érkezők és az onboarding folyamathoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Előléptetések, pozícióváltozások adminisztrációja, munkaszerződések előkészítése és szerződésmódosítása
- Szervezeti táblázatok és különböző személyi adatbázisok frissítése
- Kilépési folyamatok adminisztrációja, a kapcsolódó dokumentációk kezelése
- Különböző rendszeres jelentések készítése a csoport és a hatóságok számára
- Bérszámfejtés (havi bérlet, üvegszámlával kapcsolatos visszatérítés stb.)
- A havi cafeteria-dokumentációk összegyűjtése és kezelése
- Belügyminisztériumi ellenőrzés, belügyminisztériumi dokumentációk kezelése;
Nyelvi képzések adminisztrációja - Részvétel az ellenőrzési dokumentumok előkészítésében és egyéb jelentési kérésekben
- Különböző HR-adatbázisok frissítése és létrehozása
- A HR üzleti partnerek támogatása a munkaerő-felvétellel kapcsolatos adminisztrációban
- Részvétel ad hoc, HR-rel kapcsolatos kérések megválaszolásában
Követelmények:
- Egyetemi vagy főiskolai diploma, lehetőleg HR/közgazdasági/pénzügyi szakon
- 1-2 év szakmai tapasztalat a HR területén, lehetőleg HR-adatbázisokkal és HRIS-rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat
- Magabiztos középszintű angol nyelvtudás
- Haladó szintű Excel tudás
- Jó interperszonális és kommunikációs készségek, magas fokú ügyfélközpontúsággal
- Analitikus gondolkodásmód, figyelem a részletekre
- Jól szervezett, független, megbízható és felelősségteljes, alapos személyiség