A fiatalok egyre többet várnának el a munkáltatóktól

2018. 07. 27.
0 min
A fiatalok egyre többet várnának el a munkáltatóktól

Megosztás

Markáns fordulat állt be abban, ahogyan az Y és Z generáció megítéli a vállalkozások tevékenységét - derül ki a Deloitte Millennial Survey kutatásából. Míg az előző két felmérés javuló eredményeket hozott, az idén jelentős mértékben romlott a diplomával rendelkező fiatal munkavállalók véleménye.

A millenniumi generációba tartozó válaszadók mindössze 48 százaléka vélte úgy, hogy a vállalkozások céljai illeszkednek az ő elvárásaikhoz, ez az arány egy éve még 65 százalék volt. A cégvezetőkről alkotott kép is alaposan átalakult: míg tavaly a megkérdezettek 62 százaléka azt gondolta, hogy elkötelezettek a társadalom fejlesztésének támogatásában, addig idén már csak 47 százalék volt ezen a véleményen.

Az Y és Z generáció számára egy vállalkozás sikerét sokkal több tényező határozza meg, mint az üzleti teljesítménye. A fiatal munkavállalók szerint a cégeknek a munkahelyteremtésre, az innovációra, a munkavállalók életének és karrierjének kiteljesítésére, illetve a társadalomra és a környezetre gyakorolt pozitív hatásra is összpontosítaniuk kellene. Ezzel szemben amikor arról kérdezték őket, hogy az a vállalat, ahol dolgoznak, mit tekint prioritásnak, a profittermelést, a hatékonyság növelését, illetve a termékek és szolgáltatások előállítását jelölték meg.

Tovább >>

Olvasd el az összes cikket erről

Nincs kategória

A cikket írta:

Megosztás

Amit olvastam, az megér:

Milyenek a tapasztalataid a munkáltatóddal?

Értékelés hozzáadása

Önéletrajz létrehozása

Hagyj jó benyomást azonnal egy igényes önéletrajzzal

Készíts önéletrajzot

Kommentek

0 komment

Iratkozz fel a Hírlevélre

Olvass érdekes cikkeket a Munkahelyeink.hu közreműködőitől